Překvapení.cz


  • Hry a soutěže
  • Křížovkářský slovník
  • Soutěžní kupon

p28 24939


Hlavní navigace

  • Magazín
  • Diskuze
  • Dotazy
  • Předplatné
  • Kontakty
  • Překvapení!
  • Recepty
  • Rozhovory
  • Pozvánky
  • Tipy
  • Rádce
  • Inspirace
  • Příběhy
  • Akce
  • Zajímavosti

Jste zde: Úvodní stránka › Inspirace > První Pedro prodejna v České republice

velikost písma malá střední velká

Inspirace

První Pedro prodejna v České republice

Autor: Redakce

V minulém týdnu v pražském OC Letňany otevřeli celorepublikově první PEDRO obchod, který kromě tradičních růžových žvýkaček s klukem v sombréru nabízí i širokou nabídku želatinových bonbonů, které jsou na českém trhu pod značkou Pedro k dostání.

 

Široký sortiment

pedro-shop-praha-2 13290„V sortimentu nové prodejny zákazníci najdou jak klasické Pedro žvýkačky, tak unikátní PEDRO MIX, který v sobě zahrnuje až 56 druhů želatinových cukrovinek. Naši zákazníci zde naleznou širokou nabídku sladkých želatinových výrobků i kyselých produktů v nejrůznějších tvarech a s rozličnými příchutěmi,“ vysvětluje Krátká, která upozorňuje, že samozřejmostí jsou i bonbony s přírodními barvivy, které se u českých zákazníků těší stále větší oblibě.

Retro styl

pedro-shop-praha 13289Koncept prodejny podle slov marketingové manažerky není vůbec složitý – zákazníci si sami namixují dobroty podle své chuti a poté je jednoduše zváží. „Cenu jsme se přitom snažili snížit na minimum, a proto zákazníkům nabízíme, že čím více bonbonů si namixují, tím méně platí,“ dodává Krátká. Želatinové cukrovinky se tak pohybují od 10,90 Kč za 100 gramů, ale na prodejně budou k dostání i výhodná rodinná balení předem připravených mixů nebo akční produkty. Design prodejny je pak podřízen retro stylu, od velkoformátových fotografií dětí laděných v nostalgickém duchu i s dobovými socialistickými doplňky, až po klasické logo Pedra – usměvavého kluka v širokém sombreru s typickým červeným pozadím. „Celý obchod je pak vzdušný a veselý tak, aby si nákup dobrot užili jak dospělí, tak i děti,“ uzavírá marketingová manažerka společnosti, která vrátila nostalgické Pedro do českých regálů.

 

Více informací zde.


poslat článek tisknout

Poslat článek na email



* pole s červeným zvýrazněním jsou povinná


Přihlášení

 
Zapomenuté heslo Nová registrace


Aktuální výhry

2x Zadáno pro milovníky čtení

2x 2 knihy: Tajemství ořechové aleje + Nedělejte si starosti

přehled výher



PŘEDPLATNÉ

Vyberte si jednu z mnoha
variant předplatného,
která bude vyhovovat právě vám.
Stačí pár kliknutí

prekvapeni+darky-300x300 25304



ČTENÁŘSKÉ PŘÍBĚHY

Nabídka témat pro inspiraci
jaké příběhy bychom rádi uveřejnili


retrofoto




Další časopisy nakladatelství Sanoma Magazines Praha, s. r. o.

  • Magazín
  • Diskuze
  • Dotazy
  • Předplatné
vlm
  • O společnosti
  • Portfolio
  • Kariéra
  • Kontakt
  • Zásady zpracování osobních údajů
  • Všeobecné smluvní podmínky
  • Cookies
  • Zpracování dat
  • Kontaktní místo DSA Překvapení
  • Zpráva o moderaci obsahu dle DSA
Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s. 2018. Autorská práva vykonává vydavatel. Jakékoli užití části nebo celku, zejména rozmnožování a šíření jakýmkoli způsobem (mechanickým nebo elektronickým) i v jiném než českém jazyce bez písemného svolení vydavatele je zakázáno. ISSN: 1805-9465. Created by Sabre s.r.o.